توزیع 10 هزار بسته افطاری در ملایر
کد خبر: 4208039
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
در اجتماع «علویون» ملایر

توزیع 10 هزار بسته افطاری در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع 10هزار بسته افطاری شامل پنج هزار بسته افطاری ساده و پنج هزار پرس غذا همزمان با سالروز شهادت مولی متقیان امام علی(ع) در اجتماع بزرگ علویون این شهرستان خبر داد.

تجمع علویون ملایرحجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت مولی‌المتقیان و لیالی پرفضیلت قدر مراسم اجتماع بزرگ علویون ملایر با برنامه‌های مختلف در بوستان سیفیه این شهرستان با حضور پرشور مردم روزه‌دار برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم مردم ملایر در زمان افطار میهمان سفره الهی بودند، گفت: در این ضیافت افطاری که جزء بزرگترین مراسم افطاری شهرستان بود، بیش از 10هزار بسته افطاری و غذا در بین روزه‌داران توزیع شد، این بسته‏‎های افطاری از محل عواید موقوفه سیف‌الدوله تهیه شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در راستای اجرای امینانه نیت واقف همزمان با شب نوزدهم و شب 21 ماه مبارک رمضان نیز 800 نفر از خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی میهمان سفره افطار الهی از محل موقوفه سیف‌الدوله بودند که برای این اطعام‌دهی نیز 120 میلیون تومان از محل موقوفه سیف‌الدوله هزینه شد.

وی در ادامه به برگزاری مراسم احیای شب‌های پرفضیلت قدر در بقاع متبرکه شاخص ملایر اشاره کرد و گفت: این مراسم به‌صورت ویژه در امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار شد و امشب همزمان با سومین شب قدر نیز ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری، ضیافت الهی در بقاع متبرکه اظهار کرد: هشت بقعه متبرکه شهرستان ملایر میزبان این طرح با همراهی شش نفر از مبلغان بومی و اعزامی از قم بود که با برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های کودکان، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، برنامه‌های فرهنگی و محافل قرآنی، نماز جماعت و... همراه بود.

انتهای پیام
captcha